anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, mému příteli je 46 amě 26 vše nám spolu funguje a je mi s ním dobře jenže jsem se ho zeptala jeslti semnou vůbec che dítě. Do této doby pořád naznačaoval že by ot chtěl nebo mi spíš asi nikdy neřekl že by nechtl chodíme spolu 3 roky a byldlíme asi rok a půl. V podstatě tím že mi řekl že semnou nechce dítě mě postavil před rozhodnutí jestli on nebo dítě. po různém psychickém sesypaní a probrečené noci oboustranem…jsme se domluvili že to oddložíme a uvidíme za rok. Jen teď nevím jeslti mám vůbec něco plánovat. Třeba jako že sousedka mi chce u nás dát pozememky a já nevím jeslti si je mám brát protže ani nevím co bude příšt rok. Myšlenka na to že ho ztratim opravdu moc bolí ale zároveň někde uvnitř si říkám že třeba někdy v budoucnu mě bude chybět to dítě když se mu teď přizpůsobím.On už má dvě děti z přechozího maželství jedno je dospělé a jednomuje 12… Je vůbec někdy nějaká šance že se rozhodne semnou dítě mít. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Elis, náročné dilema, máte pravdu, že vás postavil do rozhodovací pozice – bud tento vztah nebo naplnění mateřské a rozmnožovací potřeby. Nevím, jak si přítel uvědomuje, do jak těžké pozice vás dostal… zůstat s partnerem, který vám vezme možnost mít děti je vskutku náročné a je to od vás obět, které by si měl případně velmi vážit. Jak se váš přítel rozhodne, vskutku nevím. Naslouchejte své vnitřní touze… a pak si za ni v plném vědomí a síle stujte. Nevím, jaká touha srdce je silnější. Držím palce a přeji vše dobré.