anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, ráda bych Vás požádala o radu. S manželem jsme spolu 10 let, 3 roky manželé a já jsem ve 4 měsíci těhotenství. Celou dobu jsme měli harmonický vztah, žádné hádky, žádné problémy. Asi pře 2 měsíci byl manžel 10 dnů na služební cestě a tam se zamiloval do kolegyně. Něco jsem tušila, až to před 14-ti dny prasklo. On tvrdí, že mě má rád, že si mě hrozně váží a že nemůže zahodit těch krásných 10 let, ale že se do ní zamiloval. Dohodli jsme se, že našemu vztahu dáme šanci, ale pro mě je každý den peklo, když odchází do práce. Snažíme se nějak situaci vyřešit, ale moc nám to nejde. I přes tento jeho "úlet" ho stále miluji a jsem ochotná za tímhle udělat velkou tlustou čáru. On se však nedokáže rozhodnou, zda se má řídit srdcem a jít za ní a nebo rozumem a být zodpovědný a zůstat se mnou a s mimčem. Vím, že to chce čas a nevyřeší se to za týden, spíš bych potřebovala vědět, jak se k němu chovat, abych ho "přesvědčila", aby zůstal se mnou. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Katko, náročná situace… přesvědčit se musí sám a i nalézt místo pro své srdce. Doporučuji manželovi k přečtení knihu Nevyšlapanou cestou od S.Pecka a navštívení http://www.konstelace.info . Ono zamilovat se dokážeme několikrát za život, ale lásku realizovat v životě dokážeme jen vůči několika málo lidem. Vám přeji důvěru v sebe, že at se manžel rozhodne jakkoliv, váš život bude pro vás pěkný. Doporučuji na manžela nikterak nenaléhat, být co nejvíce uvolněná, ale určitě mu dávat na jevo, že o něj stojíte. Přeji vše dobré.