anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den p. Radano, dovoluji si Vás požádat o Váš názor a odpověď. Budu stručná, protože to by bylo nadlouho…:-). Žiju s přítelem ve společné domácnosti. Když jsem před pěti lety přišla, měla jsem problém si zvyknout na jejich zvyky. A to, že ex manželka mého přítele, je členem rodiny. A to doslova. Návštěvy, oslavy, dennodenní telefonáty zejména mé skoro tchýni. Mám s tím problém, zejména proto, že jsme rivalky. Ostatní ženy mého přítele to tolerovaly. Ráda by se i po 11 letech vrátila k příteli. Což on odmítá. Musela jsem si vystát pomluvy, různé trapné narážky, ironii s jakou o mě mluví, rozebírá s cizími lidmi apod. Problémem je, že jsem se na začátku odmítla s ní stýkat, a to byl problém. Mamka přítele do mne celých pět let hustí a přemlouvá mne, abych to kvůli dětem překousla. Všichni ví, že spolu my dvě bojujeme, ale nikdo to nechce slyšet. Ex manželka si to také přeje a v neděli zorganizovala narozeninovou oslavu jejich syna. Pozvala nás oba, protože syn si to údajně přeje. I když jsme s ním už měli na toto téma rozhovor. Přítel na mě tlačí, abych ho doprovodila. Když jsem odmítla, je dusno. Ráda bych znala názor odborníka. Já si totiž nevím vůbec rady. Děkuji za názor.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Millá F., boj nepřináší pohodu. Přestante bojovat a respektujte každá místo své i místo té druhé. Přítel snad dává najevo, že patří k vám. Vy sama cítíte, že když budete trvat na bariéře, dostáváte se mimo rodinu. Chci-li někam patřit, je třeba respektovat členy skupiny. Také doufám, že ex respektuje vaše místo – zve vás oba a nepomlouvá vás tím, co není pravda. Sice náročná situace, ale může být obohacující. Přeji vše dobré.