anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, nevím jak mám začít prostě nějak začnu a někam se dostanu. Nevím proč nebo z jakého důvodu si někdy připadám jako člověk, který když se podívá na ostatní má pocit že je úplná nula. A zas někdy mám pocit že bych dokázal úplně všechno. Připadá mi to jako by mě moje seběvědomí schazovalo a něchtělo abych uspěl. Chci si založit firmu ale mozek chce ale tělo jako by bylo přitlučeno na místě. Vše prodlužuju a kolikrát se k tomu ani nedostanu a to ani ne že bych neměl čas. Mě připadá jako bych se bál odpovědí co dostanu nebo odmítnutí a přitom to je uplně normální se ptát. Michala ta mě ani nepodpoří když jí s nadšením řeknu nějaký nápad či plán s podnikáním. Když se bavím s někým z rodiny připadá mě že se na mě koukají jak na vola a většinu plánů mi schodí ze stolu a dál se o to nezajímají. Vůči nim si připadám jak mimino který nic nechápe. Ale když se bavím s kamarády nebo někým jiným dostane se mi od nich takového pozitivního přístupu něž od mých blízkých. Nevím je to zvláštní a proto si aspon píšu tento soubor který mlčky bude poslouchat moje myšlenky, které bych jen tak někomu řekl. Možná to nechám posoudit psychologovi třeba mi řekne, co mi pomůže nebo co mám dělat. Je možné že je to vše způsobené tím že jsem dlouho na ÚP a mozek zakrněl a nedokáže moc racionálně myslet. Chci ale všem dokázat, že dokážu být lepší něž ostatní

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Danku, blízcí nemusejí být dobrými rádci do života.Podnikání vyžaduje skutečně promyšlený plán – probrat to s někým znalým… Podnikatelský plán, průzkum trhu… Není třeba se srovnávat, každý je jedinečný… dobré je rozvinout svoji tvořivost. Udělat si plán nejen dlouhodobý, ale krátkodobý, co uděláte zítra, pozítří a pak se do toho pustit. Také je oblíbená nějaká kniha o prokrastinaci, třeba by se vám mohla hodit. Danku, ti kteří uspěli, snesli 1000 odmítnutí, protože mají víru v sebe a hledají cesty, jak jít dál. (také kniha Miluj svůj život je užitečná a meditace na vnitřní střed) Přeji vše dobré.