anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobry den, mam takovy problem, a nevim jak si s nim poradit.Pred 6 lety se se mnou rozesel pritel, byli jsme spolu necely rok, bylo to velmi tezke. Nyni mam jineho pritele, se kterym jsem uz 4 roky, ale aniz bych chtela, neustale se mi zdaji o byvalem priteli sny a me to nici zivot, mam sveho pritele rada, ale kdyz v noci snim o jinem a rano se probudim, je mi z toho strasne zle. Nevite jak tyto sny zastavit, je to asi hloupa otazka ale ja uz nevim co s tim dal.Neni to spravne, s byvalým pritelem jsem zazila i za tak kratkou dobu spoustu krasnych veci, obcas na ne i vzpominam, ale vse je pryc, ma pritelkyni a bydli daleko,nevim co se to deje. Nesetkala jste se jiz s necim podobnym? Dekuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Mončo, vztahy jsou složitá záležitost, existují mezi lidmi různá pouta a často nezmizí tím, že se rozhodneme… Vztahy, láska mají své zákonitosti… Setkávám se s podobnými zauzleními, které popisuješ. Chceš-li je poznat, budeš muset pro to udělat více, než napsat dotaz do poradny. Proto, abys uzavřela kapitolu s tím mužem ze snu, je třeba zjistit, co ti měl vztah ten říci. Patrně se jedná o karmickou vazbu a bylo by dobré ji pročistit. Můžete se objednat.