Dobry den, zkratim to jak nejlip to jde. Ziji s pritelem 14let, je nam 40,cekame ted prvni miminko. Pred 2lety mu jeho matka dohodila kolegyni z prace, ktera je o 10let mladsi nez ja. Byl s ni 2x venku a pul roku si obcas psali, kdyz jsem ja s nim pul roku cestovala. Po nasem navratu se dal nic nedelo, ale ja probrecela ty dva roky, muj zdrav.stav se zhorsil tak, ze nemuzu mit vlastni dite,mam darovany vajicko. Muj pritel vi, ze ja vim o schuzce se slecnou, ale nic vic nevi, netusi jak moc se trapim. Brecim a mam stavy, ktere jsem nikdy neznala, ziju v panickem strachu, ze me opusti a ze jsem stara. Nemuzu videt mladsi holku a nenavidim pritelovu matku. Pretvaruju se pred nim i jeho rodinou ale uvnitr jsem totalne mrtva. Co mam delat, aby me to preslo? Uz nemuzu, strasne jsem zestarla, nejsem to uz ja…ja uzasna jsem ted vnitrni troska. Bojim se priteli rict co vsechno vim protoze mu nemuzu priznat ze jsem mu vlezla do emailu. Nastval by se a taky brani svoji matku, jednou jsem se opatrne zeptala a vse zaprel. Budou vanoce, ja uz k nim jet nechci, mam chut ji dat pesti ….jak si mohla dovolit jit ke kolegyni a rikat ji jak jsme nestastni, pozvat ji na vanoce, aby ji ukazovala video z dovolene, kterou travili u nas a me dala knizku o tom jak si mam najit jinyho chlapa.

Milá Jitko, znáte pohádku Nesmrtelná teta? Jakou tvář má závist? Je třeba se poprat s realitou. Přijmout sebe:"Ano, nemohu mít geneticky vlastní dítě a skutečně jsem se narodila v r. 1975?." Za to nemůže ani tchýně ani mladší holky… Přej a bude ti přáno. Přej a měj ráda lidi a svět za všech okolností. Důvěřovat sobě … svůj osud unesu…. (to nesouvisí s tím, že si myslím, zda tchýně jednala optimálně… ale i ona měla nějaké představy o svém životě… vnoučatech…) Láska je svobodná … a je každý den na partnerech, zda zvolí, že spolu budou pokračovat ve vztahu, v lásce… láska přeje druhému vše, co potřebuje… Přeji vše dobré.