anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat,v jakém věku je dobré začít využívat služby sportovního psychologa.Mám syna ( 8 let ),který hraje hokej.Je velice šikovný,v tréninku pracovitý,ale v zápase hraje tak na půl plynu.Nechává hrát kluky,kteří nedosahují jeho výkonosti a hru si neužívá jak by měl.Nevím jak ho "přimět" aby hrál na co má.Nevím jestli i v tomto věku je možno využít psychologa a tak bych vás rád požádal o radu. Děkuji a přeji krásný den.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Hezký den, využívat psychologa můžete kdykoliv. Můj osobní názor je, že hokej/sport je hra… a takový vztah by k tomu měli lidi mít… takže spíše doporučuji povídat si s ním o tom, co ho baví, co se mu na hře líbí a co si o tom v tuto chvíli myslí on – může to udělat rodič, který není v hokeji tolik zaangažován (nebo psycholog). Já osobně s dětmi pracuji cca od 10let… Tatínku, on hraje to, co umí… a může být akorát smutný a ve stresu, že nehraje tak, jak by si přál otec… přeji vše dobré.