anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den,prosim mam takovy problem mam 3 deti a partner nas opustil 2 dny pred Vanocemi. Mela jsem pridelen byt od UMC , kde jsme spolu zili s detima.Matka od parners nam nabidla ze muzem bydlet ve velkem bsrsku sni a jeji partnerem..Poslechla jsem a vzdala se toho bytu a jela bydlet s partnerem s detima a jeho maminkou.Bohuzel, ale nevyslo nam to a partnerova maminka me s detima vyhodila.Partner odesel snami, bYdlel snami asi 14 dni a pak utek za svoji matkou a to jen pro majetek a finance.Je mi ze vseho zle.Nevim jak se z tohoto muzu dostat.Je mi strasne lito deti.Dekuji moc za radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Verson, je třeba neupadat do sebelítosti ani lítosti nad dětmi. Děti patrně nejsou dětmi zminovaného muže a muž se necítil na život v takové skupince. Děti patří k Vám a vaší rodině a věřím, že to zvládnete. Je na Vás, abyste si s dětmi udělala milé a pohodové Vánoce. Děti budou mít takové Vánoce, jaké jim je uděláte. Závěr roku symbolicky něco uzavírá – třeba najdete inspiraci http://blog.znamylekar.cz/vanoce-konec-roku-a-rozchody/ – mnohé tam je pro bezdětné nezadané. Vám doporučuji fungovat v těchto dnech pro děti a na své smutnění si udělat prostor večer… Držím palce.