anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den,prosim Vas mam takovy problem. Je mi skoro 19 let ale jen nedavno sem mela prvniho pritele. Byl starsi a o hodne skusenejsi. Nechala sem ho temer jen po 3 tydnech. Nejdriv to bylo fajn ale pak se chtel porad libat a i kdyz sem mu rikala ze to neni nic pro mne tak neposlouchal, ani to ze na me de moc rychle ze potrebuju cas a tak. Kdyz si to tak spetne vezmu tak me v podstate nutil do veci co se mi nelibili ( na sex nastesti nedoslo), po chvilce vztahu hned rikal ze me miluje a ja si prisla divna ze to necitim jako on a nutila sem se do toho libani s tim ze se to ve vztahu proste tak ma delat a hotovo. Ted po par tydnech od rozchodu se mi cim dal tim vice zhnusilo i jen pomysleni na neho, citim k nemu ted uplnou nenavist a vztek. Citim se tak zneuzita, oklamana, taky hloupa ze sem si s nim vubec neco zacala,nechala se premlouvat a neposlouchala sve pocity. ja vim ze se to neda porovnavat s tim kdyz nekoho znasilni ale me je z toho hrozne a nevim co delat. Vztah v podstate skoncil tak ze ja se mam za to citit vinna a ted se mi ani neozve a nevim jestli se na neho snazit zapomenout nebo mi pomuze kdyz mu vsechno reknu i kdyz nikdy neumel poslouchat?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Vereno, z toho plyne, že je třeba jít v souladu se svým tělem, ne proti němu.Je dobře, že jste to ukončila. Přijměte svou spoluzodpovědnost za to, co se stalo – vy jste to dovolila… odpusťte jemu i sobě (a ne aby vás napadlo, zlobit se na sebe)- věci se prostě staly… zkuste své tělo hladit a říct mu, že se o něj bude starat s láskou a že ho máte ráda… můžete se symbolicky sprchovat a přitom smýt vědomě pocit zhnusení atd. … můžu pomoci https://rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Držím palce.