anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den, prosim vas pritel mi tvrdi, ze mi urcite schazi nejake hormony, Jsem doma s detmi 5 let na RD a trosku zacinam nezvladat diky tomu, ze se mi v hlave neustale spousti moje stare krivdy, trapasy, ztrata pratel, jde mi to v hlave jak film porad dokola. Prijdu si opravdu jak blazen, protoze to samozrejme ovlivnuje moje chovani, jak k detem, tak k priteli…jsem vztekla, plactiva, pomalejsi, nezvladam tolik domacnost, coz mi samozrejme dal nepridava na dobre nalade. Muzete mi nejak pomoct? Dekuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Adrianko, pomoci bych vám mohla při pravidelnější spolupráci. Rozhodnete se, sama na sobě pracovat? Můžete si zkusit pro začátek říct, že se úklidu minulosti budete věnovat pravidelně a písemně a v ostatním čase že se tomu věnovat nebudete. Vyhradit si čas, kdy se vrátíte do minulosti a popíšete jednotlivé události. S těmi událostmi je třeba pak ještě pracovat na emoční úrovni – uzdravit zranění a lidi propustit.https://rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Přeji vše dobré.