Dobrý den, je mi 15 let žiju s matkou a jejím přítelem a svým bratrem kterému je 10 let. Vlastního otce mám 5km od mého bydliště. A obracím se na vás kvůli tomu že už nechci bydlet s matkou a jejím přítelem ,protože mě psychicky týrají….už od mích 13 let mě nechtějí pouštět ven a když mě pustěj tak jen třeba od 16:00 do 20:00 hodin mě to nestačí potřebuju být s kamarády chodit se občas někam pobavit. ale maminčin přítel mě nikam nechce poštět obávám se že to takhle pujde dál co s tím mám dělat? nechci nikomu ublížit hlavně ne matce ale chtěla bych se přestěhovat k vlastnímu tátovi. celé noci probrečím, když vidím kámošky, který jsou venku třeba do půlnoci tak mi je to strašně líto:( předem děkji za pomoc

Milá K., situace v rodině doplněná máminým přítelem není jednoduchá… I vlastní rodiče dávají dětem v době dospívání různá omezení, protože je chtějí ochránit… co je a co není přiměřené je takřka nezodpověditelná otázka a dospívání je právě o tom, rozšiřovat své hranice, s nevlastním rodičem to bývá komplikovanější. Nejsem schopná posoudit situaci u vás, doporučovala bych ti, popovídat si s mamkou, jak tě to trápí…. můžete společně zajít třeba za školní psycholožkou… až to uděláš, dej vědět, jak se to vyvíjí a případně vymyslíme další kroky…