Dobrý den, zjistil jsem, že mě přítelkyně podvedla (už jsme spolu nějaký ten rok). Jednoho dne jsem náhodu přečetl nějaké zprávy z jejího mobilu kde si domlouvala sraz s nějakým klukem. Nedalo mi to tak jsem četl dál.. Zprávy, které psala kamarádce jak to bylo s ním krásné a jak se těší na příště. Že chce s ním mít sex a atd.. Nemohl jsem to vydržet a tudíž jsem jí to řekl.. Prvně zapírala a pak to přiznala.. Nepřišlo mi, že by jí to bylo líto :( . Asi na dva dny se odstěhovala k rodičům a pak se zase vrátila.. Říkala, že chce být se mnou a s naším synem a že mě má ráda.. Ona je docela nervozní a zlý typ ženy.. Když něco nejde po dobrém tak si to vybrečí a když ani to nepomůže tak začne řvát.. Šlo o to, že tento podvod a mnoho dalších probíhalo na diskotéce.. Tudíž od ní požaduji aby na diskotéky nechodila, ale ona pořád říká já chci se bavit a tancovat. Tak já na to, že budeme chodit spolu, ale ona, že to není ono, že chce s kamarádkami. Nevím co mám dělat? Stále jí nevěřím a vím jak to dopadne když tam půjde. Zaslechl jsem totiž rozhovor s kamarádkou jak jí říká, že měsíc půjde a že potom bude ten kluk natěšený a přileze.. Z tohoto důvodu jí tam nechci pustit, ale to ona neví, že to vím… Nechápu proč tam musí chodit když máme doma syna a máme být s ním… Co mám dělat? Vůbec si nechce o tom promluvit.. Pořád říká: Já chci!!! Buďto budeš akceptovat a nebo co s tím udělaš?

Milý Filipe, Vskutku náročné – mít syna s nevyrovnanou ženou a jak sám o ní píšete: je to nervozní a zlý typ ženy. Podle toho, co píšete o jejích neurovnaných myšlenkách, nejsem si jistá tím, že vám nabízí laskavý partnerský vztah. Možná je pro ni život s Vámi pohodlný. Asi má jinou představu o partnerství než vy – možná takovou hippies . Nikomu nemůžeme dát kouli na nohu, být žalářníkem není důstojné, můžeme se pouze rozhodnout, zda takový vztah chceme. Přeji vše dobré.