anonym Personál zeptal se před 10 roky
Našla jsem si svého prvního kluka. Milovala jsem ho strašně moc. Znamenal pro mě neskutečně mnoho. Byli jsme spolu 9 měsíců. Jednou mi v hádce pretekli nervy a rozešla jsem se sním. Strašně jsem toho litovala ale nechtěla jsem couvnout aby viděl že mě nemá jistou. Zbalil se a odešel vypadalo to že mu nic neni. Po par minutách mi volal jestli to myslím vážně a jestli bych mu neodpustila. Byla jsem tvrdohlava a řekla že ne ze dal takhle nemůžu. Takhle se to opakovalo dalai tri dny. Donesl mi dokonce nádhernou kytici, brecel mi a i tak jsem nepolevila. Potom jsme si asi týden nepsali a nic probrecela jsem každou noc. Kazdy víkend byl vedle ve vesnici s holkama a mim byvalim nejlepší kamarádem. Pridavali na facebook fotky jeho s holkama a jak se usmívá a tak. Bylo mi to líto. Po tejdnu jsem se mu ozvala ale už nevím proč. Psal mi jestli se nechci sejít a tak. Občas jsme se sešli ale já to cely probrečela a on se smál. Když jsem se ho pak zeptala proč se venku furt tak smát tak mi řekl že mu semnou bylo krásně. Ale já furt čekala na něco jinýho a navíc jsme se ve zprávách furt hádali a ja se nechtěla vracet do rozhadanyho vztahu. Když jsme šli naposled ven pozval mě na večeři bylo to krasne ale řekla jsem mu ze furt nevím. V ten den opulnoci jsem jela ze školou do Europarku. Když jsem se vrátila mel na whatsappu fotku s holkou. Ten večer jsem se k němu chtěla vrátit ale po tomhle jsem nemohla. Pohadali jsme se a nemluvili jsme spolu. O par dni později me požádal jestli nechci s nim jeho bratrancem a nějakou holkou spát na byte. Nemohla jsem a napsala jsem mu ze nemůžu ze ho mam rada a ze vim ze bude naštvaný ale at se nezlobi ale vyjel na me a ublížil mi. Měsíc jsme spolu nemluvili a než jsem se nadala mel jinou a říkal mi ze ke mě uz nic necítí. Další měsíc na to mi napsal od te doby si píšeme. Uz je to tak 5 mesicu co mi zas mota hlavu i když je s ni. Líbá mě říká mi jak mě miluje ze mu chybim ze jsme budoucnost ze je mu semnou dobre, furt me obíma a tak dále. Nejhorší je ze když to rika a píše cítím ze nelze ,ale pak začne byt nepříjemný a jsem totálně v háji. A dokonce na me uz vyjela i jeho mlada ( např. neboj jeho narozeniny oslavime jak na baru tak v postely). Moje bejvala spoluzacka. Kazdy večer brecim beru do ruky ziletku a koukám na prášky a honí se mi hlavou ty nejčernější myšlenky. Je to strašná bolest mam strach že to nezvládnu. Poraďte mi prosím co mám dělat ?:/

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Barčo, děkuji za psaní. Přála bych si, aby vaše svědectví četli i jiní a uviděli v tom tu destrukci vůči lásce, kterou jste činila. Přijměte to, že tady jste prostor lásky zničila – požehnejte mu a jděte do světa prožít hledání a nalézání lásky. V tuto chvíli přijměte svou bolest, nakreslete ji a spalte. Naučte se být sama zdrojem lásky. Čtěte knihy o lásce, které doporučuji https://rovena.info/knihy-o-lasce.html Sobě odpustte, není třeba se vinit, poděkujte za tu zkušenost, která vám ukázala, jak se nechovat – velmi cenná zkušenost. A vemte důstojně a statečně důsledky. Držím palce.