anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den,chtela bych vas pozadat o radu.S manzelem jsme 23 let,normalni vztah,nekdy lepe,nekdy hure.Vzdy jsem mu verila,ale bohuzel jsem nechtene videla sms od zeny,to bych neresila,ale manzel mi rekl,ze mu psal kamarad-aniz bych se ho na neco ptala.Bohuzel jsem to nevydrzela a na tu sms se pozdeji podivala.Chyba.Zda se,ze ma s dotycnou pomer,ale ja nevim,zda se ho na to ptat nebo ne.Stale mi rika,ze me ma rad,sex v pohode,jen me je z toho vseho nanic.Dekuji predem

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Alčo, velmi těžká věc. Obecně se doporučuje mlčet, být milá, vnímat to, co přichází od něj k vám a tamto neřešit. Jenže ono to je náročné a to co je vhodné pro jednoho, nemusí být vhodné pro druhého. Můžete se poptat, jak se má ve vašem vztahu, můžete "nahodit" obecné otázky… říct obecné přání… zajít k psychologovi pro zklidnění psychiky… lépe by se mi s vámi povídalo, než obecně po písmenkách… Držím palce.