anonym Personál zeptal se před 10 roky
porad si neco vycitam, a myslim si ze hodne veci delam spatne.Rodina mi rika ze skoro prestavam mluvit, a je to jen pro to ze me zivot uz nebavi vazne nevim co mam delat.Jsem uzavrena v sobe, a nechovam se tak jak bych chtela.Odhazuju lidi ktery me maji radi a to me mrzi mam vykyvy nalady a nekdy nepoznavam sama sebe.Koukam do minulosti kdyz jsem byla stastna,protoze tet uz to tak neni.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Anet, dostanete ode mne asi dost obecnou odpoved, protože vás neznám a nevím, jaká cesta by vás bavila. Obecná odpověd je: pracujte na sobě. Knihy, semináře, individuální sezení. Pořidte si třeba časopis Psychologie dnes a časopis Ke hvězdám a třeba tam někde najdete něco, co vás osloví, zkoušejte, hledejte pro sebe cestu, jak se osvobodit od zátěže. Můžete zvážit i antidepresiva jako pomocníka. Nevzdejte to sama se sebou, tuto práci za vás nikdo neudělá. Přeji vše dobré.