anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den,prosím Vás o radu.Můj manžel navštěvuje asi často erotické masérky,dříve jsem to dokázala akceptovat,zdálo se mi to lepší než milenka,ale jen do doby než si s jednou začal vztah,na který jsem přišla,ale v té době jsem nevěděla co dělá a manželovi jsem uvěřila že spolu nic neměli,ale ona asi když zjistila, že na něj čeká marně, mi vše o nich a jako co pracuje napsala.Od té doby nedokážu akceptovat návštěvy manžela v těchto podnicích,hrozně na ně žárlím,jsou mladé,hezké,neokoukané.Čím jim mohu já konkurovat,porodila jsem svému muži děti,a i když se o sebe přiměřeně starám,prostě stárnu a manžel mě v tom utvrzuje svým nezájmem o mě a naopak svými masérkami. Jsem neštastná,nevím jak dál,nechci ničit dětem rodinu,ale taky chci žít spokojený život a né se trápit.. manželovi připadám nervozní,ale jak můžu být klidná,když on se toho nechce kvůli mně vzdát..lze tohle akceptovat a brát to jako relax koníčka? nehledě na to kolik to stojí peněz a ty nám poslední dobou hodně schází… Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lucie, pokud vám manžel nedává lásku tak je manželský hulvát. Problém není v masérkách, ale v tom, že vám nedává lásku, úctu… On o vás stojí, proto se nerozvádí a jen se baví… Doporučuji vám, abyste nalezla sebeúctu a sebelásku. Dopřejte si třeba tantra masáž pro začátek… mějte ráda své tělo… nafotte si hezké fotky… Nervozní kvůli tomu, že se nechce vzdát masérek? Spíše řekněte, že se necítíte být milována a vážena a tak nevíte, zda v manželství chcete zůstat. Držím palce.