Dobry den Mam 27v septembri som sa vydala-stastne, a odstahovala do Australie za manželom. Zatiaľ nepracujem, pomaly si zvykam a hľadám prácu, ale niesme odkázaní na môj príjem, chýbajú mi priatelia a rodina,ale nemyslím že je to nejaké tragické. Čo ma trápi,sú strašne sny. Od novembra sa to začalo, najprv len veľmi smutné veci, sníval sa mi rozvod, potom únos, strata blízkych a podobne, ale posledný mesiac je to skutočne nočné mory. Napríklad som v koncentračnom tabore, úplne naplno, potom mi rakovina vyzierala telo, vždy je tam veľa krvi. Naposledy dnes v noci Hitler vystrielal výťah plný ľudí, tiekla im krv z očí a potom sa ta krv valila na mna,utekala som sa schovať ale on prišiel aj s mojimi spolužiakmi z vysokej a učil ich zabíjať a potom ma donútil dať sa na kolená,stekat ako pes, vsetci sa mi smiali a strelil mi do hlavy.zbraň ale mala v hľadáčiku film, kde vystrelili dieťatku mozog z hlavy. Zobudila som sa v záchvate plaču. A takto sa to stupňuje už od novembra, ja sa bojím už chodiť spať. Nepijem,nefajčím, nepozeráme telku večer, zdravo jem,chodím sa prechádzať k moru, s muzom sme úplne v pohode. Fakt nerozumiem… Prosím o nejakú radu,lebo sa z toho zosaliem.. Ďakujem

Milá Tali, vaše sny vypouští vaše podvědomí/nevědomí. Pro vás jsou nyní dvě důležité otázky: Kde se tam vzali a jak to vyčistit. A to je téma přesahující on-line poradnu. Existují minulé životy? Existuje energoinformační pole? Jak souvisí s polem jednotlivce? Jaké myšlenky a emoce tvořím? Co jsem napáchala dříve? Co mi bylo provedeno následně? Odpouštím. Prosím o odpuštění. Snad aspoň trochu rozumíte. K práci na uvedených otázkách je dobré vyhledat např. regresního terapeuta nebo léčitele, který s tím umí pracovat. Přeji vše dobré.