anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den Paní doktorko mám problém se svým sebevědomím.Mám strach se pouštět i do základních věcí jako je vaření úklid.Chtěla bych všechno hned a co nejlepší.ˇZivot mi utíká nevím co mám dělat dřív jestli se sama učit nebo si hrát s mými dvěma dětmi.Je mi smutno že se nedokážu radovat a hrát si.Pořád se soustředím na sebe co jsem řekla udělala je to strašně vysilující co s tím .Děkuji Alča

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Deniso, líbí se mi, že ve své otázce propojujete tělo i duši. Ano, člověk je složitý systém – energoinformační… Vzhledem k tomu, že si jste vědoma určitých rezerv v oblasti psychické, doporučuji zapracovat na této oblasti. Je pravděpodobné, že z velké části by vám to pomohlo i pro oblast somatickou. Dobré by bylo navštívit i léčitele. K vaší úvodní otázce: ano – některé somatické problémy jsme tu vyřešili (jedná se právě o kombinaci práce na psyché i na energii těla). Zajímavých výsledků dosahuje i tradiční čínská medicína.