Čtyř úhelník jde z toho nějak ven? Nevím si rady co mám v téhle situaci dělat. Budu psát ve zkratkách co se vlastně stalo. V prosinci jsem se rozešla s přítelem M. který mě kvůli mé nedokonalosti ignoroval, posmíval a byl spíš mým neparťákem v době když jsem hledala kam se přestěhovat v době našeho bydlení kdy jsem čekal na byt jsem utíkala s kolegou mimo realitu kterej také seděl doma se svým rozpadajícím se 17letým vztahem. Bylo nám hezky.. z přátelství pak vyrostla láska, a rozjeli jsme vztah s nedořešenáma lidma kolem . Po náhodném setkání s jeho přítelkyní , která mu dal o vánocích kopačky, se rozhodla že ho chce zpátky a bojoval jako o závod, říkal přejde jí to.. a i já doufala. Po 4 měsících jí to nepřešlo používala všechny intriky bouračku, sliby, pláč, vydírání, vztek. I můj ex se rozhodl, že se zapojí a od našeho rozchodu mě kontaktoval každý týden. Po 4 měsících na mě tlačil, že mu vše došlo, že mě miluje a sypal si popel na hlavu, byl tak hrozně na dně že jsem se rozhodla mu dát jednu šanci s tím mu říci jak se teď věci mají že již někdo kolem je. Byla jsem i zároveň umořená ex mého kolegy… který stále nic neřešil nepřestěhoval její věci apod. a proto jsem se dala na tohle řešení. Vrátit se ke všem ex a nebo budu radši sama… s kolegou jsem vše ukončila s tím, že se vracím k ex bohužel vůbec mu to nebylo a ex se druhej den rozhodl, že šanci a za těch podmínek nechce když něco posere tak s ním navždy končím. Vůbec si nevím rady… co dál? Poradíte jak tuhle věc řešit možná jsem udělala hloupá rozhodnutí ale vztah ve čtyřech prostě nejde.

Milá Jáji, je to někdy hodně náročné se vztahy a láskou. Jak si ji vážíme, jak ji tvoříme. Máte pravdu, že pokud kolega nedělal kroky k bezpečí vašeho vztahu, bylo dobré se stáhnout, také máte pravdu, že na jednu ložnici v Evropě je to příliš mnoho lidí, také je dobrá věta: "a nebo budu radši sama…" Jak dál? Nevím, jak cítíte vztah s přítomným "ex" ani neví, co on je zač… Doporučuji meditovat na svůj vnitřní střed, nechat chvíli věci plynout, pozorovat, co se děje kolem vás, co přítomný "ex" tvoří… vědět, že nechcete muže, který si Vás nebude vážit. Důvěřujte, že život plyne a vy si ho můžete tvořit k obrazu svému. Nebojte se…