anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, je mi 20 let a jsem studentka. Vždy jsem se trápila pro svoji postavu 176 cm – 77 kg. Před půl rokem jsem dokázala váhu stáhnout na 68kg a byla jsem štastná jako nikdy. Po vánocích se to zvrtlo. Začala jsem jíst jenom jednou denně a to tím stylem, že jsem se přejídala k prasknutí – to trvá dodnes. Bojím se chodit ven, aby se na mě někdo špatně nedíval, propadám depresím, že jsem hnusná apod. a občas se dokonce rozbrečím. Nikdy jsem neměla přítele ani kamarády, kteří by mě podpořili. Pořád jenom slyším, že jsem dobrá ve škole ve sportu apod., ale nikdy se na mě nikdo nedíval jako na normálního člověka, co musí dřít, aby toho dosáhl. Jídlo mi pomáhá, ale zároven cítím, že čím víc jím, tím je to horší. Chci se dostat na váhu 65 kg abych byla štastná jako dřív, ale nevím co s tím. Bojím se, že když to bude pokračovat, že budu mít bulimii.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Nicol, vaše myšlení vás již vede k závislostnímu vztahu na jídle. Myslíte na něj, chování se přizpůsobuje jídlu. Nemáte ráda své tělo… uvolněte se… pracujte na přijetí vlastního těla – mohu pomoci při osobním setkáním konkretizací… Studentko, srovnejte se do konstruktivního myšlení ohledně péče o své tělo i duši a začněte podle toho jednat. S něčím mohu pomoci při osobním setkání. Štěstí nepodminujte váhou… žijte tady a ted. Kniha Miluj svůj život. Držím palce a kus sebekázně rozumné v péči o sebe (jídlo 5x denně a myslet na své věci života… říkat si mantru, Otčenáš, afirmace…