Dobrý den, je mi 27 let, před 4 letý mi umřel otec po 8 letém upoutání na lůžku po mrtvičce. Jsem rozvedená s partnerem, kde jsem šla do rychlého sňatku u seznámení po Otcově smrti, kdy jsem 2 měsíce po svatbě pochopila, že jsem udělala hrozitánskou chybu, ale rok a půl mi trvalo, než jsem dokázala v sobě pocity ujasnit. Poté jsem tápala. Mám potřebu najít spokojenost v manželství a výchově dětí, jenže ouha. Potkala jsem muže svých snů, bohužel 20letého. Je úžasný, přesně takový, jakého jsem vždcky chtěla mít za partnera. Zmamilovali jsme se a já byla šťastná i přes věkový rozdíl, který jsme ovšem od začátku řešili. Po třech měsících, se se mnou rozešel ze dne na den, jeden den krása a druhý den jen. Promiň , nemohu ti v budoucnu nabídnout co bys chtěla, proto se rozcházím. Byla jsem v šoku a co je horší, nedokáži se s tím vyrovnat, brečím řeším, zdají se mi noční můry, bohužel krásné končící onou větou. Lze najít cestu? Díky

Milá Jani, chápu Vaši bolest. Láska, vztah – od sebe, k sobě, spolu, sami – to je to, v čem lidé hledají, tápou – poznávají sebe sama – a na té cestě se setkáváme s bolestí… Potřebujeme se naučit své srdce zcelit a naplnit sebeláskou, pak bude umět vyměnovat lásku s druhou celistvou bytostí. Jani, potřebujete propustit milého ze svého srdce, z hlavy i dalších center. Milá Jani, potřebujte vědět, že váš život nekončí, že to bylo krátké, že jste viděla iluzi, kdyby to byl On, neodešel by. Chvíli si dopřejte, že můžete být sama, spokojená a celistvá. Ráda vám s uzdravením srdce a uvolněním vazby pomohu, můžete se ozvat. Přeji vše dobré.