anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den, potrebovala bych poradit jak se vyrovnat s minulosti a jak na to zapomenout. Je mi 29 let jsem vdana a v soucasne dobe na materske se dvema syny. Jsem utahana a travim s detmi 24 hodin. Cely zivot jsme nemohla najit partnera, vsichni kolem me s nekym chodili a ja jsme byla furt 5 kolo u vozu, tak moc mi chybela laska ze jsem si svoje sexualni potreby konpenzovala s kamarady mela jsme asi 14x nezavazny sex za 8 let. Pote jsem se v praci zamilovala do zenateho muze. POmer trval asi dvy roky, po te jsme konecne poznala manzela byl to muj prvni vztah v 25 letech. Vycitky uz jsme mela pred tim nez jsme se poznali ale myslela jsme se na to vsechno zapomenu kdyz budu mit konecne po cem jsem cely zivot touzila. Manzel byl tim otresem i pres to ze jsme byla jeho 8 sex. partnerka. Ted na to porad myslim a nemuzu na to zapomout vsechno to vidim pred ocima. A ja uz chci konecne zit kdyz uz jsme nasla vsechno po cem jsem touzila. Jak si samo sobe odpustit a prestat na to myslet a myt z toho deprese. Dekuji moc za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Luci, ted mne napadá, že ta zpovědnice byla vlastně fajn instituce. Luci, z mého pohledu si dokonce nemáte co odpouštět – je právo každého člověka hledat lásku a brát si ji třeba po kouskách… takže z mého pohledu je třeba si říct, to patří k mému životu, bez toho bych to nebyla já… "a milý manželi, že mi nepřeješ do minulosti mé pokusy hledání lásky, to mne mrzí… bez toho bych si tě tak nevážila." Zkuste EFT techniku na přijetí své minulosti. Přeji vše dobré.