Dobrý den, mám problém se vztahem k sexu. Totálně se mi zprotivil a je mi odporný. Nevím jak vše vrátit do normálu, abych mohla normálně sexuálně žít. Mé problémy začaly tím, že jak předchozí, tak i současný partner (manžel) chtěli sex po mě častěji než jsem chtěla já a to bez ohledu na nemoc, rizikové těhotenství apod. Manžel mne neustále nutil a dá se říci psychicky vydíral tím, že se vždy po mém odmítnutí naštval, řekl, že jsem frigidní a ať si najdu jiného chlapa. Na sexu trval i když jsem byla v rizikovém těhotenství, po té i když jsem byla příšerně unavená neustálým vstáváním k malému, budil mě v noci. Postupem času si to začal vynahrazovat u jiných. Má stále milenky, se kterými udržuje intimní vztah. Mě tvrdí, že mě má rád a chce po mě sex. Já ale nemůžu. Při představě, že bych s ním měla spát, se mi zvedá žaludek. Nejsem schopná ani pomyslet na sex s jiným mužem nebo i navázání vážnějšího vztahu, když to doma neklape a manželství se drží jen díky dětem. Prosím co s tím. Jak se zbavit bloku – zhnusení z intimního vztahu. Děkuji.

Milá Popelko, vše lze změnit, ale na základě zkušenosti, obnovu sexuální touhy v manželství vidím jako nepravděpodobnou. Sex – milování je příjemná činnost, která může být příjemná, protože je dobrovolná. U vás došlo k přirozenému efektu – ve své podstatě jste se znásilnovala – mnohokrát, opakovaně a tak vznikl přirozený odpor. Sex/milování je svobodná záležitost, znásilnování ničí lásku. Pro vás – začněte pracovat na sebelásce ke svému tělu, umět ho pohladit, být mu vděčná za to, že vám umožnuje žít, cítit. Taky by bylo dobré spolupacovat s někým, kdo vám pomůže uvolnit/vyčistit vzniklé bloky. Ráda vás tím procesem provedu… Držím palce.