Dobrý deň. V poslednom čase sa strašne prejedám, možno to neznie ako veľký problém, ale behom hodiny zjem najmä všetko sladké čo mi príde pod ruku a potom mi je zle, nedokážem sa ani pohnúť, len by som spala a hlavne plačem a nadávam si aký som slaboch. V lete som pribrala pár kíl a všetci to riešili. Tak som chcela schudnúť. Nikdy som však nehladovala, začala som cvičiť pravidelne jesť a obmedzovať cukor a múku. Niekedy som to však nevydržala a prejedla sa. Teraz to robím takmer každý deň. Keď som na internáte tak sa dokážem ovládať, no akonáhle prídem domov, mierim k sladkostiam. Už nemám na nič chuť nechce sa mi cvičiť a nedokážem sa ani učiť, lebo myslím len nato aká som odporná a ako som sa zase dojedla. O mesiac mám štátnice a aj doma máme rodinné problémy, preto som si myslela, že to je zo stresu, no myslím si, že to beriem len ako výhovorku aby som sa mohla zase prejesť. Keď som cvičila a pravidelne jedla cítila som sa výborne a mala som veľa energie, teraz sa mi nechce nič a už mám z toho depresie ale nedokážem to zmeniť.

Milá Aničko, jedete v závislostním vztahu na jídle a tělu. Vystoupit z toho je náročné a vyžaduje skutečně uvědomění si, že: - středbodem vašeho vesmíru je kolotoč myšlenek kolem jídla a těla - že touha po sladkém je touha po lásce… Je tedy třeba rozvíjet sebelásku. Přijmout sebe v přítomném okamžiku – bez výhrad. Umět prožít svoje naplnění. "mám se ráda a přijímám se i když jsem se přejedla." Taky by stálo pořešit svůj stres z rodiny. Když se budete odsuzovat, budetet mít větší deprese. S láskou se sebou zacházejte. Budete-li chtít, ozvěte se a budeme zpracovávat téma po tématu. https://rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html