anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, mám na Vás velkou prosbu o radu.Myslela jsem si, že se mě nevěra nebude nikdy týkat, ale po 27 letech bohužel přišla…jako blesk…manžel mi od prosince 2014 zahýbal s prostitutkou, nejdřív šel do salonu(masážního) a pak se asi tři měsíce scházeli, dokonce spolu strávili víkend na hotelu a byl i u ní doma…ona je soc.případ,zjistila jsem si, že je v insolvenci, on ji samozřejmě omlouval, že proto dělá prostitutku, protože ji k tomu donutila situace…ona mu pořád psala emaily a smsky(samozřejmě že erotické)…a on jí taky tak odpovídal…spolu jsme si téměř nepsali ani nevolali…já jsem celou dobu měla takové divné tušení, že se s ním něco děje, byl pořád nervozní, špatně spal, začal hubnout, pořizoval si najednou nové oblečení, když předtím mu na tom nikdy nezáleželo…. ale potom jsem to nevydržela a bohužel začala pátrat..no a našla jsem zabalený dárek pro ni – rybářský naviják ..muž je rybář, mě to bohužel nikdy nebavilo, a ona je údajně rybářka, což mu strašně imponovalo.. …jenže protože pořád ho ještě moc miluju a nechci se ho vzdát..tak jsem mu to řekla, že o tom vím a on mi samozřejmě začal vykládat nesmyly typu..byl to jen sex…žádný vztah..atd. já tě pořád miluju, jen mi chyběl sex atd..chtěl jsem to ukončit už několikrát, ona mi nedala pokoj, to byl dárek na rozloučenou atd. .je pravda, že v poslední době jsme doma moc nesexovali, já jsem tomu ale nepřikládala žádnou váhu, protože milování jsem já opravdu moc nepotřebovala, byla jsem v poslední době dost psychicky vyčerpaná, jelikož studuju dálkově VŠ při zaměstnání.. což bylo špatně…no teď mi manžel tvrdí, že je se vším konec…jenže já neskutečně trpím, pořád ho podezírám a nevěřím mu…a tajně mu sleduju jeho email(on měl samozřejmě jeden tajný jen pro ni -bohužel jsem ty jejich emaily některé četla, dokonce si posílali i fotky…což nemůžu strávit…), v mobilu…hrůza, štítím se za to sama sebe, poradíte mi prosím co s tím….mám hrozné depresívní stavy, nikomu jsem se s tím zatím nesvěřila, ale bojím se, že sama sebe nezvládnu, ta zrada od něj neskutečně bolí, nikdy nebyl nezodpovědný, o rodinu se vždycky dobře postaral, teď mi říká, že to byl jeho největší omyl v životě, že to udělal a že si mě dost nevážil, ale já pořád nevím, jestli mu mám věřit, moc chci , ale nejde mi to…moc Vám děkuji za odpověď…bezradná a strašně zoufalá Zuzka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Zuzko, má pro vás dobrou zprávu: Manžel si opět vybral vás, přestože poznal jinou ženu. Je s vámi a říká, že vás miluje. Žijte přítomností. Čemu nevěříte? Je s vámi? Je. To je fakt. Až nebude chtít, odejde. Takže je třeba upravit své myšlenky, přijmout setkání s tou ženou jako zkušenost, kterou manžel i vy jste potřebovali. Zaintegrovat ji do vašeho příběhu. Pokud budete chtít pomoci s pocitem poraněnosti, můžete se objednat na léčivou meditaci. Přeji vše dobré.