anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, jsem 19 let vdaná, máme dvě děti 19 a 16 let. Před šesti lety si manžel našel příttelkyni, chvíli byli spolu,ale pak se rozešli. Manžel se vrátil prý kvůli dětem, které má velmi rád. Začínali jsme docela od začátku a bylo to hezké. Musím připomenout, že jsem v té době studovala při zaměstnání a bylo to hodně náročné nejen ve škole, ale i v práci a doma. Takže tuto první krizi jsme překonali, tři roky bylo v pohodě (snad jen drobné neshody). Pak se to nějak obrátilo a začlo to znova – napětí doma, opět jsem začala studovat (vysokou bylo to nutné pro udržení zaměstnání), manžel dojížděl z práce čím dál tím později. Doma nepomáhal, pracoval jen na baráku, nechtěl s námi trávit společný čas, nikam jezdit. Moc jsem se těšila, že až skončím studium, tak bude vše ok. Ale ono není. Od loňského podzimu má opět milenku, kolegyni z práce. Po novém roce jsem mu zbalila věci a myslela jsem , že ho už neuvidím. Jenže, on sice věci doma nemá, ale jezdí domů každý den, přespává a u milenky zůstává jen dva dny v týdnu. Velice mě to deptá a jsem na pokraji zhroucení. rozvádět se nechce,odejít od ní taky nechce, že ji má rád, pracuje na baráku, plánuje vše co doma udělá. Vůbec tomu nerozumím a jsem z toho docela mimo. Nic mě nebaví, nic se mi nechce dělat. Vím, že se musím z toho nějak dostat, ale memám na to sílu… Pavla

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Pavlo, nechcete zajít na kus řeči? Bylo by fajn, přenést vaši pozornost z manžela a vašeho vztahu na sebe… najít vnitřní sílu, radosti života … pak se snadněji hledí na plynoucí řeku… a vidí se i hezké břehy…. přejte sobě i jemu v tom upracovaném životě radost… (chápu, že se to snadno píše, hůř dělá…doporučuji osobní návštěvu u mne či kolegy…a naučit se funkční mechanismy) Přeji víc úsměvu a radost z maličkostí (a to, že vám zdravé tělo slouží, není málo, a zaslouží, aby nebylo ničeno stresem a smutkem)