anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den,syn 8 let již skoro rok má úzkosti ze strachu.Bojí se i přes den sám nechce být.Máme předepsaný Zoloft,ale bojím se mu ho dát kvůli nežádoucím ůčinkům.I když mu dáváme pocit bezpečí,tak se to nelepší.Přijde mi ,že je pořád jakoby ve stresu kvůli tomu strachu,v pokojíčku nechce být sám,takže si vlastně vůbec nehraje.Prosím poraďte co pomůže?Mám mu začít dávat ten Zoloft?Díky

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Jani, nechci zasahovat do léčby, rozhodnutí je na vás. Pokud se jedná o strach, úzkost u dítěte – nepřipadá mi zoloft zrovna ta správná volba. Pomoc medikací však nevylučuji. Na vašem místě bych vyzkoušela i psychoterapii a hledala příčinu – na kolik procent je to spojené s rodinými vazbami v širší rodině, na kolik procent je to spojené s jeho psychoenergetikou a jeho vědomým rozhodnutím. Můžete-li, stavte se, můžete kontaktovat i http://www.kvantovacesta.cz/jiri-lexa/ . Přeji vše dobré.