Dobrý den, je mi 30, biologické hodiny tlučou jak orloj, jenže nedaří se mi prostě najít toho pravého…Všichni jsou zadaní a prostě to vypadá, že je to už takové paběrkování… Horší je, že ze zdravotních důvodů již nemůžu odkládat mateřství, protože hrozí, že děti už mít nebudu moc! Chodím teď s jedním mužem, je to IT, takže opravdu hodně mimo realitu, ale je hodný, vyjadřuje se tedy jak Ondřej Nový :) Přemýšlím, jestli to nerisknu s ním…Vím, že je to sobecké, vím, že je to podraz na chlapa, ale na druhou stranu, mi to přijde tak nefér, chlapi můžou čekat klidně do 50let, ale co má dělat žena, která již nemá čas čekat? Nevím co mám dělat, děti hrozně chci. Vím, že pokud bychom se rozešli, tak dítě bude bez otce, jenže kolik dětí vyrůstá v nefunkčních rodinách i tak?

Milá Ivi, skutečně nebudu hodnotit co je dobré a správné. Společnost se transformuje, vztahy se proměňují. Češi(evropani/běloši vymírají) Pokud si jste vědoma možných následků a přijímáte je, jděte do toho. Pouze destruktivní duše odmítne život, který dostala kvůli okolnostem, které byly spjaty s jejím příchodem na svět a těžkostem v dětství (a pak je to její téma k řešení). (stručně: dostat život nějaký nebo vůbec?) Pokud žena upřednostní vztah k dítěti před vztahem k muži, je toto partnerství dysfunkční až nefunkční. Role matky samoživitelky je náročná psycho-sociálně-ekonomicky… máte případně na to? Vytvořte pro dítě prostředí úcty k mužům, že si vážíte jeho otce za to, že mu dal život (kdyby víc nebylo, ale třeba bude… ), pokuste se dítě začlenit do širších vztahů (přečtětě si knihu: … a děti jsou z nebe) Držím palce.