Dobrý den, jsem měsíc po rozchodu a jsem stále ve špatném psychickém stavu. Rozchod si dávám za vinu a přijde mi, že se za něj trestám. Pořád si říkám, že si za to můžu sama a tak si to teď musim pěkně vyžr.. Nemůžu normálně spát, ani jíst. Zažívám pocit paniky, kdy mi buší srdce jako o závod a já se nemůžu uklidnit. Neustále na přítele myslim, co jsem měla udělat jinak atd..Hrozně mě ranilo, že si přítel týden po rozchodu našel jinou přítelkyni. Jsem opravdu na dně a nevim, jak se odrazit. Návštěva psychologa mi nepomohla. Pořád doufám, jestli se nevrátí.. Děkuji za odpověd.

Milá Klári, v takové situaci pracuji s klientem obvykle meditativně s jeho srdcem i vědomým. Když budete mít chut, přijdte. Důvěřujte tomu, že váš život je v pořádku a vše náročné nás má učit… jinak kopíruji z fb cizí příspěvek: Pokud je ve Vašem životě někdo, koho nemůžete od sebe odpoutat, ať už někdy byl nebo nebyl Vaším partnerem, zkuste si tato slova číst a nechat je na sebe působit. Věřím, že až uvěříte každé napsané větě, nebudete již mít více potřebu blokovat se novému vztahu s partnerem, jehož si Vaše Duše sama vybere: "V mysli mé ho stále mám. Dnem i nocí mě myšlenky na něj provází. S lehkostí vím, že s ním už má cesta společná není. Dali jsme si, co jsme měli. Jsme dvě nádherné Duše, které jsou schopny bezpodmínečně milovat. Miluji ho a dovoluji si ho milovat, již se jím však netrápím. Přeji mu upřímně šťastný a spokojený život po boku s partnerkou, se kterou bude šťastný a jež si jeho Srdce samo vybere. Miluji ho tolik, abych ho nechala si vybrat, s kým chce být šťastný a jaké vztahy chce mít. Přijímám touhu jeho Duše, žít život po boku s jinou partnerkou, než se mnou. Vím, že bezpodmínečnou láskou mu dám více, než jen vztah, ve kterém by se nemohl plně rozvíjet na úrovni Duše. Dávám mu svobodu a sebe osvobozuji od něj. Ruším právě teď všechna karmická pouta, která nás k sobě poutaly a odpouštím minulost tohoto života, i životů minulých. Vzdávám se nároků na vlastnění jeho Srdce a Lásky pro sebe samou. Posílám mu objetí a Lásku, kterou k němu chovám. Udržuji v sobě naději, že i já se spojím s Partnerem Duše, kterého si má Duše sama vybere." Přeji Vám, abyste měli uspokojující Vztahy pro Vaší Duši Emotikona heart Vaše Láska z nebes