anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den, je pro mne docela tezke formulovat tuhle otazku,protoze mam v tom zmatek,tak to zkusim zjednodusti,zamiloval jsem se do jak to slusne napsat, do holky-defky,strasne mne rozciluje ze je defka a za to ze ji mam rad jako cloveka mne odstrkuje docela brutalnim spusobem a to mne rozciluje jeste vic, trapim se ze 2 duvodu,jednak bych rad vedel co asi mi to muze zrcadlit ze mne tak irituje jeji sexualni nevazanost,protoze chapu ze je to v prvni rade muj problem,moje emoce=muj problem,trapi mne ze mi to znemoznuje ji opravdove milovat a taky bych rad vedel co cloveka vede k tomu ze spi s kazdym + ze spi s kazdym a odmita lasku, i kdyz z nekterych jejich reci a reakci je videt ze v tom neni stastna a touzi po lasce,ale druhej den je to zas uplne jinak.Moc mi na ni zalezi a vim ze dokud tohle nerozlousknu,tak nas "vztah" nemuze fungovat,vypada totiz asi tak,ze se sblizujeme,ale mezitim spi s jinejma a to ja nedokazu zkousnout a brani to lasce z me strany a pak ji pohrdam a tlacim na ni a pak se treba par mesicu nebavime,dokud se oba neuklidnime a znovu si zacneme chybet a kolobeh se opakuje,s tim ze z toho vyjdeme vzdy oba zraneni.nechci se na ni vykaslat,chci ji porozumet a dokazat ji prijmout takovou jaka je.dodam ze s ni nespim,protoze ve mne to ze spi s jinejma vyvolava odpor a hnusi se mi a zranuje nas to oba,na co bych se mel v sobe zamerit abych tohle prekonal?Vlastne pak ji misto toho abych ji ukazal pravou lasku po ktere oba tak touzime pouze zranuji a utvrzuju v presvedceni jednak ze sama za nic nestoji a jednak ze chlapi jsou prasata vhodna akorat jako masturbacni pomucka. Snad je to trochu srozumitelne,moc krat dekuji za odpoved,jsem ve slepe ulicce.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Hezký den Marku, úlevu člověk prožije, když přijme svět, sebe, lidi, takové, jací jsou. Ve vašem případě tzn.: Přijímám a mám se rád, i když miluji prostitutku. MIluji x.y. takovou, jaká je, přijímám i to, co dělá, láska respektuje to, co druhý ptřebuje a přeje mu vše, co potřebuje. Opravdově milovat je přijmout ji, takovou, jaká je… Třeba právě tato situace vás konfrontuje s tím, jak je vaše láska vlastnická. Budete-li chtít pomoci, můžete se ozvat. Přeji vše dobré.