anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den, Mám problém. Už delší dobou se snažím o získání jedné dívky, ale nedaří se mi. Vždy , kryž ji vidím dostanu strach. Jednoho dne se rozešla se svým bývalým a hned na to začala milovat největšího grázla ve třídě. Nevim co mam dělat. Ona je chytra. Děkuji předem.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milý Marku, i když jsi velmi mladý, učíš se i ted o vztazích. Možná by pro tebe mohl býr inspirativní citát od Stendhala: Láska je líbezný květ, ale je třeba odvahy, abychom si jej šli utrhnout na kraj strašné propasti. – K lásce prostě patří odvaha. A druhá věc je, že Lásku si nemůžeme vysloužit, zasloužit, koupit, vyprosit ani vynutit. Nebud žebrákem o lásku. A přej milované to, co si vybírá. Přeji vše dobré.