anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, mám 4 měsíčního syna a poslední dobou mě nic nebaví (procházky s malým, uklízení, hraní si s malým), dost pláču (vyčítám si že jsem neudělala vše pro záchranu kojení) a doma se cítím děsně sama. Přítel jezdí z práce kolem šesté a návštěvy mě už také omrzeli, pořád někomu psát a vnucovat se jestli mohu zajet. Nevím co mám dělat. Poradíte mi prosím ??? Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Teri, weby maminek, sdílení zkušeností to by pro vás mohlo být užitečné. Každopádně výčitky vůči sobě – to je destrukce – afirmace pro vás: "v dané chvíli jsem to lépe neuměla, lépe to nešlo a tak se mám ráda a přijímám se i s touto zkušeností." Můžete vyhledat psychiatra a požádat o antidepresíva. Návštěvy – snad to neberte jako vnucování. Vyhledejte mateřská centra v okolí, zapojte se do nějakých aktivit, dejte syna na hlídání a jdete si zaplavat. Držím palce.