Dobrý deň. Mám veľmi komplikovaný problém. Pred troma mesiacmi som si nasla priateľa. dohodli sme sa, že náš vzťah je iba krátkodobý, pretože som mala v septembri odcestovať do inej krajiny. Bohužiaľ, on sa do mňa strašne zamiloval. Už tri krát som sa s ním pokúšala rozísť, ale vždy ma uprosil nech ostanem. Ani ma nemusí prosiť lebo keď vidím jeho tvár keď plače- také číre zúfalstvo som nevidela ešte nikdy. O čo je to horšie, postupne sa dozvedám prečo sa na mňa tak veľmi upol. Keď sa narodil, jeho otec ho opustil. Celé detstvo sa ho snažil kontaktovať, ale márne, otec nejavil žiadny záujem. Jeho matka mala postupne dalších 2 partnerov. Obaja ho bili, a psychicky týrali, tak isto aj jeho matku. Preto sa ho nedokázala zastať, lebo sama z nich mala veľký strach. Kvôli tomu sa cíti nemilovaný, akoby nikto nemal o neho záujem. Ďalší zlý zážitok sa mu stal keď mal asi 8 rokov. Chodieval sa hrávať k jednému chlapcovi, ktorý bol o niekoľko rokov starší. Ten chlapec ho znásilnil. Doteraz to nepovedal nikomu až po 15 rokoch sa s tým dokázal zveriť mne. Keď mi to opisoval mal strašný záchvat plaču, a stále opakoval že on mu veril, bral ho ako kamaráta, a ten chlapec ho zradil.. Kým sme spolu neboli trpel neustálymi depresiami, nemal nič prečo by chcel pokračovať vo svojom živote. Jediné čo mu bránilo v samovražde bolo to, že nechcel ublížiť svojej rodine… Ja ho mám rada, je milý, veľmi dobrý ku celému okoliu, máme úžasný sex.. Ale nemilujem ho. A to ma ničí. Nemôžem stráviť celý život s niekým koho nemilujem. Ale nemôžem ho opustiť, pretože by ho to zničilo. Podľa mňa by si siahol na život. A ak nie, aj tak by jeho život nestál za nič lebo z tohto by sa nespamätal… Je nejaký spôsob, ako by som dokázala presvedčiť samú seba, že ho milujem? Poprípade je možné, aby som mu do septembra pomohla rapídne zlepšiť jeho psychiku, aby dokázal uniesť náš rozchod (k psychológovi odmietne ísť, nakoľko aj po finančnej stránke na tom nie sme moc dobre). Ale som ochotná si naštudovať niečo o tejto problematike, a pomôcť mu. Nemôžem ho opustiť keď je na tom tak psychicky zle, to by som nemohla žiť sama zo sebou, s vedomím že som jednému človeku totálne zničila život..

Milá Klaudi, cítím tuto situaci jako náročnou a bolavou a upřímně na jednoduché řešení emailem to necítím. Jediným způsobem je sebepráce, snad i společná… je zvláštní, že máte úžasný sex – úžasný sex v sobě obvykle zahrnuje milování, alespon zárodky a u žen obzvlášt. Můžete najít zajímavou inspiraci http://institut.tantra.cz/ . Můžete společně navštívit http://www.konstelace.info nebo http://www.rodinnekonstelace.cz/ https://rovena.info/posvatna-geometrie-lasky.html Zkuste společně alespon začít nějaké psychoaktivity. http://haluzice.cz/ http://sugama.cz/ Můžete i ke mne na konzultaci, meditaci o srdci a vztahu. Věřím, že si vyberete nebo najdete jiné vhodné… Držím palce.