anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli někdy řešíte problémy spojené se zdravotním stavem? Zajímalo by mě totiž, jestli má nemoc může být vyvolávána psychicky a jestli jste se s něčím podobným již setkala.Mám problém s ušima, konkrétně přetlak v Eustachových trubicích.Hodně mi to ztrpčuje život.Vyzkoušela jsem již mnoho léků a nic pořádně nepomohlo.Jednou jsem se dočetla, že problémy s ušima mívají často i lidi s narušenou psychikou.Nevím jestli mám přímo psychické potíže, ale špatnými myšlenkami a nespokojeností sama se sebou dost často trpím.Myslíte, že by mi konzultace u psychologa mohla pomoci zjistit, jestli v tom mé onemocnění spočívá?Mockrát vám děkuji za odpověď, zdraví Denisa

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Katko, zkuste si své psaní přečíst neutrálním zrakem. Klíčem k vašemu řešení je vámi napsaná věty: "Má prvotní chyba asi byla, že jsem schůzky neukončila ve chvíli, kdy jsem se dozvěděla, jak to s ním vypadá se vztahem k bývalce…..Bitvu jsem prohrála a nedokážu se smířit s tím, že nemám naději na společnou budoucnost." I když je to mnohdy náročné, není lepšího přístupu k životu, než přijetí/smíření se s realitou, taková, jaká je. Vemte si z toho poučení, že pro vztah je nutné, aby nejen partner pro vás, ale i vy pro něj, jste byla tou jedinou, kterou chce…