anonym Personál zeptal se před 10 roky
Krásný dobrý den. Nevím si rady s životní situací a moc potřebuji nezaujatý pohled. S manželem jsme vždy byli velmi rozdílní stylem života, názory i vkusem. Vždy jsme se ale nějak domluvili nebo došli ke kompromisu. Nyní máme 4měsíční miminko a řešíme téma očkování. Já jsem zásadně proti a manžel pro. Nejsme schopni se nijak domluvit, každý zastává názor že chce pro dceru to nejlepší. Najednou jako by to že jsme rozdílní vyplavalo na povrch a podle manžela je to na zváženou jestli má smysl spolu dál být když se neshodneme na takové věci. Najednou má pocit že jdeme každý po jiné životní cestě a chceme od života něco jiného. Myslela jsem že to že se milujeme stačí na to aby jsme v životě vše zvládli…Nevím co mám dělat, manžela moc miluji ale stále se s ním teď dostávám do situací že musím popírat sama sebe, to co zastávám a mám pocit že být s ním je možné jen za cenu že budu úplně popírat sama sebe. Je to vůbec reálné aby člověk pro blaho rodiny popřel sám sebe a ještě se v tom naučil být šťastný? Děkuji za váš pohled.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Týno, člověk nemůže popírat sám sebe aniž by se nepoškodil. Mno – dcera je společná a oba máte právo… bohužel ohledně očkování musíte respektovat zákon, snad se vám jen podaří oddálit termín … Pokud platí: máme velmi rozdílný styl života, názory i vkus – pak spokojený život dlouhodobě hmmm :( … jak dlouho jste spolu ? mohlo by to fungovat, když se navzájem hluboce budete respektovat, milovat tu odlišnost a třeba odlišnost vnímat jako obohacující a inspirující… Přeji vše dobré.