anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,jsem 5 let vdaná a bydlíme v domku s rodiči manžela,ale problém je v tom,že bydlíme společně i s jeho babičkou,o víkendech ji navštěvují synové,kteří občas přijdou opilí,čekáme druhé dítě,a nevím jak tyto situace zvládat,mám nervy a strach,aby něco neprovedli,máme společ.koupelnu i záchod,v noci nás ruší jak chodí, a pak jsme s manželem celou noc vzhůru,jsme na nervy.Chtěla bych se vrátit k našim a bydlet u ních a udělat si bydlení u nich,manžel má strach o finanční stránky,kolik to bude stát,a tak,ale mě je to jedno,chci žít v klidu se svými dětmi a manželem,copak chci toho moc?prosím o pomoc,co mám dělat?děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá K., samozřejmě, že to, že chcete žít v klidu se svými dětmi a manželem, je v pořádku. Asi byste si potřebovali společně s manželem urovnat myšlenky, napsat různé varianty, jejich klady a zápory – poctivě a zvážit, kterou varientu společně vyberete – můžete požádat odborníka, aby vám s tím pomohl, abyste nezapomněli na některé důležité plusy či negativa – do kterých patří i vnitřní prožívání. Pak se pro jednu variantu rozhodnout a tu přijmout za svou. Tu spolupráci s odborníkem opravdu doporučuji, protože ten proces rozhodovací není jednoduchý, jak vypadá. (a pozor – svým postojem – je mi to jedno mmj. – říkáte, je mi jedno, jak se manžel bude cítit, protože on přejímá zodpovědnost v tuto chvíli za ekonomické zajištění rodiny – …můžete mu říci, že vám bude stačit skýva chleba na den a třeba se mu uleví…)