Dobrý den,mám problém.Jsem skoro tři roky rozvedená a jsem jedináček.Moji rodiče se do dneška s tím nesmířili a přiklonili se k mému ex manželovi a všechna vina padla na mně a zajímá je víc on než já i když jsem přesvědčená, že jsem pro náš vztah udělala maximum, ale taky vím, že vina je vždy na obou stranách.Můj ex manžel stále jednou týdně jezdí s dětmi za mými rodiči a moji rodiče zase k němu jezdí na oslavy a schází se tam s celou jejich rodinou. Nevím jak se s tím mám vyrovnat a hlavně to nemůžu přenést přes srdce.Prosím o radu jestli to mám nechat být a nějak se s tím vyrovnat nebo máte na to jiný názor.Děkuji

Milá Ivanko, ano, lidé někdy jednají tak trochu proti přirozenému řádu a mají zvláštní svou logiku. Nepodpora, odmítnutí od rodičů bolí… Z dotazu není patrné, jestli vás odmítají a s vámi se nekontaktují. Ale tak jak píšu o dotaz níže, jsou situace, které mnoho nemůžeme ovlivnit. Rodičům bych doporučila zůstat nestrannými a akceptovat rozhodnutí dcery. Lidem prospívá, když se nevytvářejí koalice někdo proti někomu, ale když se v systému akceptují všichni. Můžete být rozvedeni a být ve společenském kontaktu. Bude pro vás užitečné, když se odoosobníte od souhlasu rodičů, vy víte svou pravdu a to je v pořádku. Dopřejte rodičům tu jejich, přestože hodnotit, soudit a dávat vinu neprospívá harmonii. Držím palce. Na léčebné meditaci vás ráda uvítám.