anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, chtěla bych se na Vás obrátit s problémem, není to partnerský problém , ale začínám mít pocit , že mi to do vztahu zasahuje. Nebo spíš pohled na mého partnera. Známe se 3 roky, z čehož rok spolu bydlíme, je mu 37 a mě 34. Problém vidím v jeho rodině- otec. Hned ze začátku se mi nepozdávalo, že není schopen se dívat do očí,což mi dost vadí.Jinak nekomunikoval moc a jednoho dne jsem volala svému příteli, řekla mu proč nemá telefon u sebe atd. normální rozhovor( jednalo se , že odjel na křtiny a zapomněl na telefon ) a jeho otec začal řvát- pičo blbá drž hubu- položila jsem okamžitě telefon a přestala úplně jezdit k jeho rodičům. Nyní jsem se opět doslechla, že mu jeho otec řekl, že on je vítán u nich doma, ale ne když budeme spolu. Nechápu nic , štve mě to, přičemž já jsem VŠ , jeho otec havíř bývalý- již na důchodu. Partner je hodný, vše, dá se s ním domluvit, ale příjde mi směšné, je kuřák a před otcem v 37 se schovává s cigaretou jakoby měl z něho strach. Jeho otec pochází bůhví odkud, jeho rodina není známa a strašně moc mi to vadí, že tohle není v pořádku a nemám ani chuť tam jezdit a bavit se s takovým prasetem ( pardon), ale strašně mi to vadí, že tohle není v pořádku a začínám pociťovat, že asi měním pohled na partnera- také se mi omlouval a řekl, že se za to stydí, protože vidí , že když přijede k mým rodičům tak se i zasmějeme spolu.Jenom bych se Vás chtěla zeptat co s tím mám dělat, jestli tohle nějak změním, protože já jeho otci naprosto nic neudělala, ba naopak jezdila jsem k nim a dělala jim zahrádku, jako kytky a výsledek je takový jak píši. Rovněž má přítel bratra, který se oženil už mají malé dítě a ti u nich jsou neustále u těch rodičů. Holka, kterou si jeho bratr vzal, poměrně dost věřící, dokonce viděla i duchy a zvala kněze na vysvěcení bydlení( bez komentu ) Jestli toto může hrát roli? Matka přítele se zdá býti ok, problém otec. Co si o této situaci myslíte vy? A dá se s tímto něco dělat nebo mám řešit situaci nejezdit k nim a neznát? Ale to mi strašně vadí. Děkuji předem za odpověď. Katka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Katko, jak to tak vypadá, nemůžeme mít všechno. Pokud vám to s partnerem klape, doporučuji akceptovat a milovat partnera i s takovým otcem, můžete ho mít o to raději, když víte, že to s tatíkem není jednoduché. Budete-li zášt přenášet na partnera, vytvoříte podhoubí problému. Pobavte se s partnerem a zkuste najít řešení vhodné pro oba. Partner by mohl rodičům říci, že když vás neakceptují, bude tam i on jezdit minimálně a vy bez pozvání nepřijedete. Přeji vše dobré.