anonym Personál zeptal se před 10 roky
dobrý rano mam velmi vazny probkem zacal jsem chodit s holkou a po mesici jsem zjistil ze je tehotna 3mesice s jinym. Tak sem s ni zustal a prekonal jsem to. Za dva roky jsem mel tezkou nehodu na motorce a mezitim co jsem lezel v nemocnici tak si domlouvala s pravým otcem ditete ze se vrati k nemu a za dva vnedeli vecer rekla ze se chce asi odstěhovat k mame. A ja jsem zjistil ze je u nej. Malou mi pujcuje tim spusobem ze mi ji tu necha skoro celi mesic me to nevadi naopak ale neni ji schopna zavolat nic zanedbava ji strasnym spusobem a me to nici opravdu moc . Jeste zacla chrapat s ciganama a ta hodna nevina holcicka si nezaslouzi vyrustat v takove společnosti tento problem jsem napsal zkracene lepsi by bylo kdybych vam to povedel osobe je toho strasne moc na me nemohli by jste mi poradit kam stim zajit.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Vašku, uff, zvláštní příběh. Jste fajn chlap. Rodič není jen ten biologický, ale i ten, který se stará. A ten to nemá snadné. Těžko takhle poradit. Máte pravdu. Lepší by bylo probrat to osobně. Bud mne můžete navštívit nebo zavolat, něco bychom ještě probrali a navrhla bych vám, jak dál postupovat, kam se obrátit. Bez znalosti dalších souvislostí o vás se mi nechce dávat rada. Každopádně by byla škoda, abyste se ničil. To nedává smysl. V každém bývalém okresním městě existuje manželská poradna a poradna pro mezilidské vztahy – možná tam začít. Je to však na náhodě, kde na koho narazíte. Možná vyhledejte Občanskou poradnu v okresním městě. Možná psychologa na vaší straně nejprve. Postupně péči o dítě. Držím palce a přeji vše dobré a ozvěte se.