anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, mám problém se svými změnami nálad. Jeden čas jsem úplně normální 16letá holka, která se ráda směje a baví se s přáteli a z ničeho nic se mi změní nálada a chovám se ke všem úplně hrozně. Nejvíc trpí asi mí přátelé se kterýma si normálně povídám a najednou jako kdyby mi něco cvrnklo v hlavě začnu být hnusná. Kvůli tomu jsem přišla i o kluka o kterého stojím. Byli jsme venku dobře jsme si povídali a najednou se mi z ničeho nic změnila nálada a přestala jsem s tím klukem komunikovat nebo jsem mu odpovídala jednoslovně a ironicky. Svůj vztek si vždycky vybíjím na všech. Potom mívám problémy s mými reakcemi jako kdybych byla strašně přecitlivělá stačí aby mi někdo něco řekl a jako kdyby mi ten člověk dal pěstí do břicha a já začnu brečet. Mám to takhle i u knížek něco se v té knížce stane a já to prožívám s těmi postavami, které v té knížce jsou.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Kači, začni si se sebou hrát, se svou psychikou. Bylo by fajn, kdyby jsi si udělala cestu za mnou, zkusila bych tě naučit, jak se pracuje s podpostavami našeho duševního života. Evidentně v sobě máš milou Kači, křehkou Kači a taky hnusnou K… a velká Kači to může pozorovat. Je velmi užitečné trénovat svou pozorující mysl. Taky by bylo užitečné naučit se pracovat s vnitřním středem a psychoenergií "ochrany". Pro začátek se zabývej svým vztekem, napiš vše, co v tobě vztek vyvolává, pak tu emoci namaluj temperama na A3 a třeba spal, taky je možné ten vztek vyjádřit tělem… Když budeš chtít poradit, podpořit, pomoci, domluv si se mnou schůzku, Držím palce.