Dobrý den, i já se na Vás obracím s žádostí o radu. Již od loňského podzimu se vídám s jedním mužem. Vídáme se ca jednou za týden, občas spolu někam odjedeme na víkend. Za celou tu dobu nepadl žádný ústní náznak citu (mám tě rád, chybíš mi, dneska ti to sluší), avšak když spolu někde jdeme, tak ruku v ruce. Potkali jsme se na internetové seznamce, na kterou chodí i nadále. Pokaždé, když se ho chci zeptat, jak vlastně vidí vztah mezi námi nebo jaký vztah ke mě má, tak couvnu, protože nevím, jak to říct a protože se bojím, jaká bude jeho odpověď (nechci slyšet, že se mnou jen tak tráví čas a hledá tu pravou). Kamarádi se začínají ptát, kdy ho přivedu na nějakou společnou akci. Rodiče se ptají, kdy jim ho představím. A tak nějak nevím, jak dál. Po takové době to na mě začíná doléhat a cítím se jak zpráskaný pes …

Milá B., to chápu… postupně sebe přijmout: I když nevim, co ke mne X. cítí, mám se ráda a přijimam se – opakovat si několikrát i další afirmaci s prohloubeným dechem: Mám se ráda a přijímam se, at ke mne X. cítí cokoli. Důvěřuji si, že si poradím se situacemi, které nastanou (stejně jiná možnost není) Když se budete cítit připravena, promluvte s ním o tom, jak se cítíte, co cítíte a jaké jsou vaše myšlenky ohledně vztahu. Pak se zeptejte na to, co on, abyste se podle toho mohla zařídit. Držím palce.