anonym Personál zeptal se před 9 roky
dobrý den chtěla bych jen názor.kamarádka má 2syny a ml.má nechtěné dítě 7let,starší syn tedy strýýc si ho občas bere na neněli a hraje si s ním kluk je rád že má strýce když ho otec nechce. ale sestra a manžel kamarádky řekli že klukovi konplikují život že mu dělá ze života guláš a neměl by se mu do života pléct. Máme s kamarádkou jiný názor než oni.chtěla bych vědět co si o tom myslíte a to by si ho kamarádka chtěla vzít na chatu na prázdniny matka dítěte není proti a kluk tam chce. děkuji za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá kmarádko, sice vážně pochybuji o tom, že můj názor bude mit vliv na realitu, ale napíšu ho (nevím, čí sestra tu hraje roli, ale to asi není podstatné, ostatní jsem pochopila) Je dobře, že o synovce se zajímá strýc a babička a je dobře, že matka dítěte s tím souhlasí. Není to nic proti ničemu a kluk přecijen alespon nějak vnímá otcovu polovinu, což je pro život důležité. Vždyt tety a strýcové běžně patří do rodiny a jsou podporujícími osobami. Proč bránit dvěma lidem, který se mají rádi, aby se vídali? to nedává logiku. Takže přeji, aby děda byl přehlasován ;).