anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, mam problem. S pritelem jsme spolu dva roky a par mesicu a mame dceru. Na zacatku byl vztah v poradku, ted jde mesic co mesic ke dnu mou vinou. Vzdy kdyz jsme v poradku nehadame se, tak zacnu z niceho nic jednat a chovat se impulzivne, jako by mi byly nasledky meho chovani jedno, pak toho lituji a do ted mi odpoustel. Dnes psal, ze nas vztah nema smysl, ze se stejne nezmenim i kdyz to slibuji a chci se zmenit. Chci z toho opakujiciho se kruhu ven aby jsme meli normalni vztah. Nechci o nej prijit a chci se zmenit protoze me samotne se me chovani nelibi a nelibi se mi, ze mu tim ublizuju a zklamavam jej. Pripada mi, jako bych ho od sebe odhanela a i kdyz chci byt s nim stastna, tak jako bych se toho v jednu chvili lekla a pak to pokazim a taky si rikam, ze ma na lepsi a tim i mozna to chovani a odrazovani od sebe.Chci pro dceru to co ja jsem nemela a to mamu a tatu, kteri zili spolu. Nasi se rozvedli kdyz mi byl rok. Uz si sama nevim rady. Prosim pomozte mi, sama uz to nezvladam.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Gabi, je pravděpodobné, že vás ovládají skutečně polovědomé a nevědomé programy. Vhodné je je poznávat a čistit. Ale na to bych jen nespoléhala – důležitá je i vědomá sebekorekce a to ihned zapnout program konstruktivity: Jednám a mluvím tak, abychom mezi sebou měli hezky. Partnerovi nechávám prožít to, že je milovaný a vážený. Myšlenkou, že má na lepší, tím sebe i vztah sebedestruujete. Na takových programech by bylo vhodné zapracovat nejlépe systematicky s psychologem. Můžete se objednat http://www.rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Přeji vše dobré.