anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den, již dva měsíce řeším manželskou krizi, kdy manželka vůči mne ochladla a možná má i milence. Máme dvě děti a nechci ji ztratit a rozbít rodinu. Špatně spím, mám úzkosti a zhubl jsem 20 kilo. Nevím jak to řešit. Manželka tvrdí, že nikoho nemá a miluje jen mne, ale žijeme spolu 16 let a poznám změnu chování a neustálé sms, zamykání mobilu atd. Můžete mi prosím poradit, jak to řešit, případně kam se obrátit? Děkuji Sigi

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milý Sigi, tak, jak to popisujete, to působí tak, že jako manželskou krizi to označujete vy a že manželka nemá potřebu s vámi něco řešit. Můžete ji o to požádat a zajít do poradny (můžete se objednat i ke mne). Pokud nebude chtít, je třeba pracovat na sobě neb není v pořádku úzkost, nejedení a nespaní – to je vaše psychika a s tou je třeba něco dělat – třeba přestat lpět na tom, že vy můžete být v klidu pouze tehdy, když žena ………. Přeji vše dobré.