anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den,jsem v situaci,ze které nevím jak dál.Už to trvá strašně dlouho a ze mě,z veselého a smějícího se člověka se stalo plačící tělo bez ducha.Je toho už na mě strašně moc.Před 4 lety jsem ve 40.tt porodila mrtvou holčičku,sesypal se mi svět,po té co jsem znovu otěhotněla se to zlepšilo,ale ta bolest je v mě pořád.Taky mé manželství je v troskách,už jsem dál nesnesla manželovo majetnické sklony vůči mě.Mám 2,5 roku milence a to mě trápí nejvíc,zamilovala jsem se jako nikdy v životě,ale on je též ženatý a já už nevím jak mám dál jeho vztah zvládat.On mi říká,že chce být se mnou,že se rozvede,až zaplatí společné dluhy,za 4 roky,kupuje mi dárky,říká mi,že mě miluje.A v zápětí se s manželkou fotí a dávají fotky na fb s jejím komentářem,jak se zamilovaná.Já už vážně nevím,co dělat abych vše zvládla.Z doby,kdy jsem porodila mrtvou dceru,tak jsem brala Lexaurin a pomáhal mi,nejraději bych se k němu vrátila,aby mi bylo líp,ale stydím se jít k lékaři.Prosím poraďte.Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lucie, když člověk neví jak dál a cítí se vyčerpaný, je přesunout pozornost na sebe – najít cestu, ke svému vnitřnímu klidu a vyrovnání. Naučit se sebelásce, uzdravit se sebeláskou. Doporučuji knihy: Osobní síla, Láska duše, Žít s radostí. Když se člověk cítí sám se sebou dobře, má lepší přehled o svém životě. Taky můžete přijít na léčbu traumatu z tragického porodu – http://www.rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html Doporučuji spíše antidepresíva než lexaurin – zajít k lékaři není ostuda. Bylo by však vhodné, kdybyste i pracovala psychologicky – můžete se stavit nebo si najít jiného psychologa. Přeji vše dobré.