anonym Personál zeptal se před 9 roky
Co mám dělat já uš nevim co mám dělat mě se líbí řídiči autobusu a jeden bude končit na konci srpna co mám dělat. A já kašdýmu věřim jeden kluk mi řekl at počkám na zastávce tak já jsem počkala a on mě vzal autem a v autěmě ošahávala chtěl ať mu ho vykořim to jsem mu odmítla a já uš se ted bojima všech klůku co mám dělat

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Moni, bylo by dobré, kdyby jsi o svých vztazích s muži mluvila se starší kamarádkou, mamkou, babičkou, aby jste rozebrali, co chceš, co se ti líbí a co naopak nelíbí. Je potřeba naučit se rozlišovat, která situace je nebezpečná a která nikoliv. Obecně se není třeba bát všech mužů, lepší je ale nejít s neznámým mužem někam sama. Jak dopadlo, když jsi ho odmítla, respektoval to? Povídej si o tom s někým, o kom máš pocit, že se vyzná. Byla by ale škoda bát se všech mužů. Držím palce.