Dobrý den, předem děkuji za odpověď. Je mi 39 let a jsem ženatý 19 let, mám dvě krásné dětí.manželku nemilují nic k ní necítim.Miluji jinou ženu má 46 let, nemůžu se rozvést drží mě dětí a partnerka kterou miluji taky mě miluje ale nebude se mnou dokud se nerozvedu.Už jsme měli hodně rozchodua pokaždé se dáme dohromady,nemůžeme být bez sebe.Jenom mám s ní problém a má pravdu je svobodná a může si dělat co chce mi tvrdí a jsou v tom muži a mě miluje, necháp proč to dělá když miluje mě a přeje si být se mnou, potom se dívám na ní jinak.moc nepomáhá abychom byly spolu.já se s ni rozešel a nejde na ní nemyslet odpustil bych ji vše.jsme zase spolu ale nevím co mám dělat.Chápu že se nebude dělit s manželkou, ale musí pochopit taky mě. Můj příběh ve zkratce. Potřebují pomoct můj zdravotní stav je špatný, už se mě ptali lékaři jestli nemám nějaké problémy v životě styděl jsem se a nic neřekl. Nebaví mě žít, pijí alkohol, pořád jsem jinde , a ubližují svému okolí, každý se ptá co se děje a já odpovídám nic.Pořád ji mám v hlavě a nevím co mám dělat. Prosím pomozte už nevím jak dál. Děkuji že jste si to aspoň přečetl.

Milý muži, který si myslíte, že můžete mít vše. Život je o volbě. Co chce manželka – i ji běží roky – i ona chce být v partnerství bez lásky? Co chcete vy? Děti odejdou… Milenka vás může pochopit, ale to neznamená, že se bude chovat podle vašeho přání… Štastnou volbu- a at z té nerozhodnosti si neuženete nepříjemnou chorobu… volba je i žít v tomto nerozhodném stavu… Můžete pojmout milenku jako zájmový kroužek… je však třeba to objasnit a oboustranně to přijmout – nikdo nic nenárokuje… Muž, co neví, to je fakt sexy ;)