mám 2 kamaradky jedna je namyslena a ta druha je zase krehka a vzdycky se rozbreci a nevim komu mam ted verit ted chodim k te namyslene protoze tamta me zradila a vubec nevim kterou si mam vybrat :'( :'( :'( :'( :'(

Milá Veru, chápu, že zrada je bolestivá a od kamarádky tě vzdaluje. Nevím, oč šlo, ale vím, že holky někdy "pindají" a jakoby si neuvědomují dopad slov… Jinak je to možná pro tebe informace o tom, že ani jedna není kamarádka na život a na smrt. Můžeme mít více kamarádů/známých a s někým sdílet činnosti takové, jiné makové…. jeden člověk (ani kamarád či partner), nemůže uspokojit naše potřeby… je dobré mít kolem sebe více lidí a vědět, co od koho čekat. Přeji vše dobré.