Dobrý den, potřebovala bych poradit jak řešit situaci, do které jsem se dostala svojí vlastní vinou. Mám přítele se kterým jsme spolu přes rok a půl, je to muž o kterém si myslím že je mužem mého života, nicméně poslední půl rok jsme byli jako na houpačce, jednou bylo vše skvělé a podruhé jsme se neustále hádali, většinou se jednalo o maličkosti, nesmysly. Začala jsem si nepravidelně psát s několika kamarády, které znám již přes deset let, nikdy jsem si s nimi nepsala za účelem nějaké nevěry, spíš jsem si tím dopisováním zvyšovala sebevědomí, konverzace na internetu zajišťuje určitý odstup a anonymitu, takže jsem občas řekla něco, co jsem nemyslela vážně, s jedním se zmíněných kamarádů jsem se občas i vídala, ale vždy nevinně na cigaretu a popovídání, nikdy se mezi námi nic nestalo. Přítel však přišel na to, že jsem tohle vše prováděla a ztratil ke mě důvěru, chce se se mnou rozejít, protože si myslí že ten vztah už nemá cenu a že už to budeme jen prodlužovat, přes tohle mi ale řekl že se mnou být chce ale že nemůže. Myslíte že mám nějakou šanci ho získat zpět, můžete mi poradit jak v této situaci postupovat, jak mu dokázat že to opravdu myslím vážně. Bohužel přítel má špatné zkušenosti s bývalou partnerkou, která ho podváděla opakovaně i přes druhou šanci kterou ji dal. Takže se ted nacházím ve velmi těžké situaci. :(

Milá neštastnice, dobrá je ve vztahu otevřenost, pokud to, co dělám, není nic proti ničemu, pak není důvod to s partnerem nesdílet. problém ne to, co jste dělala či nedělala, ale zatajování (pokud partner neprojevoval žárlivecké snahy, ale ani tak není třeba se nechat zahnat do lhaní). Vy můžete říct, jaké poučení jste si z toho vzala, co je vaše téma, říct mu, co k němu cítíte a také říct, že respektujete jeho vnímání a prožívání…. a že vy necháváte srdce vůči němu otevřené… Přeji vše dobré.