Vážený Velmi mě trápí mé postavení v práci a vůbec celková politika zaměstnanosti. Takže 2 roky jsem pracoval jako kmenový zaměstnanec pro soukromou firmu a poté 1 rok přes agenturu, ale za méně peněz, neproplácely mi svátky, obědy a pokud nebyla práce byl jsem doma zadarmo. Poté jsem odešel a Týden jsem pracoval mimo bydliště u Chrudimské firmy kyb, kde se dělají 12 hodinové směny (agenturní zaměstnanci ) kmenový 8 hodin celý týden bez přestávky. Velmi mě vadil ten nápor a jednání některých kmenových zaměstnanců, kteří moc machrovali. Po týdnu jsem skončil nyní jsem doma a cítím se ponížený, prázdný a nenávidím celý svět, lidi a nevidím žádný pocit jistoty a cestu jak dál. Dokonce jsem uvažoval o sebevraždě a měl jsem velké pocity vzteku. Teď cítím nenávist, lítost, strach. Mé heslo za kterým jsem si stál se rozplynulo: Pokud člověk dělá tvrdě a poctivě měl by se mít dobře,, ale po těch zkušenostech už tomu nevěřím a nechce se mi už dělat rukama či brát práci jen z nouze kvůli penězům. Velmi potřebuji ke svému pracovnímu životu pochvalu, uznání, pocit dokonalosti a obdivu jako světové kapely. Je mi 39 let a pocházím z Broumova. Žiji s matkou a stále jsem svobodný, bezdětný a bez partnerky a sexu. zkušeností. Kdysi jsem chodil k psychiatrovi v Pardubicích p Gestnerová. PROSÍM O RADU JSEM ZOUFALý?????

Milý Jirko, bohužel si nemyslím, že jsem správný adresát – adresátem by mohlo být Ministerstvo sociálních věcí… otec kapitalismu… Jako psycholog mohu napsat, že pocity chápu, že obstát ve světě volné ruky trhu je mnohdy náročné. Doporučuji neutápět se v negativních myšlenkách, které posilují negativní emoce. Je potřeba znovu a znovu potvrdit, že k nenávisti se nebudete uchylovat… také je třeba se smířit s obyčejností a každodenností (be potřeby obdivu) – zdrojem úcty a respektu si potřebujeme být sami. Čtěte moudré knihy např. Žít s radostí. Dopřejte si tedy chvíli regenerace za podpory z úřadu práce, zajděte k psychologovi a postupně vytvořte plán, jak dál… Přeji vše dobré.